ساعت کاری 9الی 18 تماس : 0213333757109123476090

logo550

جک درب پارکینگی سیماران فراز 3L

دسته بندی :
  • جک بازویی سیماران فراز ۳L
  • امکان تنظیم زمان باز و بسته شدن درب
  • عملکرد چشمک زدن فلاشر قبل از باز شدن درب
  • امکان کاهش و یا افزایش قدرت موتور با توجه به وزن درب
  • قابلیت حرکت جکها به صورت مجزا از هم
  • کد دهی تا ۶۴ ریموت و امکان افزایش آن با استفاده از کارت اینترنال
  • عملکرد چشمک زدن فلاشر قبل از باز شدن درب
  • تشخیص خطا به همراه نمایش کد خطا

برای مشاوره و خرید با همکاران ما ارتباط برقرار کنید
09123476090 / 09359348080 / 021-3333-7571

امکان تحویل

اکسپرس

هفت روز هفته

درساعات کاری

پرداخت

قبل ارسال

ضمانت

کیفی محصول

ضمانت

اصل بودن کالا

در حال حاضر می توان با اطمینان خاطر به این مسئله توجه کرد که شرکت سیماران، تبدیل به قطبی بزرگ در تولید لوازم خانگی شده است. این شرکت با پرسنلی مجرب و محصولات بسیار با کیفیتی که به مرحله تولید و عرضه در بازار رسانده است برند و نام خود را در بازار داخلی به نامی موفق تبدیل کرده است. برای نمونه جک فراز۳L از لحاظ فنی یکی از بهترین جک‌های موجود در بازار است که طراحی و تولید آن از محصول وارداتی Proteco leader 4 الهام گرفته شده است.

 

 

مشخصات ظاهری Simaran Faraz 3L

طراحی ظاهری بازوهای جک درب پارکینگی سیماران فراز مدل 3L به صورتی است که بعد نصب بر روی درب ساختمان فضای داخل پارکینگ را زیبایی دو چندان می افزاید .

تکنسین های با تجربه  شرکت سیماران با طراحی پوسته ای بادوام برای این محصول آن را در برابر آب، خاک و گرد و غبار مقاوم ساخته اند. بنابراین در هر نوع منطقه آب و هوایی مناسب می باشد.

این جک درب پارکینگی شبیه برند معروف ایتالیایی پروتکو لیدر4 می باشد که با تغییرات اندک به شکل بهتری درآمده است. از مزایای جک فراز 3L می توان به خلاص کن کلیدی به جای طراحی آلنی بر روی بدنه اشاره کرد.

همچنین باید در نظر داشت که این جک در قیاس با جک سیماران L4 بازوهایی با کورس کمتر دارد، و برای درب های کوچک تر مناسب  تر است.

 

 

جک سیماران مدل فراز 3L
جک سیماران مدل فراز 3L

 

مشخصات فنی جک بازویی سیماران فراز ۳L

می دانیم که جک بازویی سیماران فراز ۳L با طول کورس کمی که دارد به منظور نصب روی درب‌هایی با حداکثر عرض 2 متر و وزن 250 کیلوگرم تولید شده است.

اما اگر قصد دارید تا این جک را بر روی دربی با طول بلند تری نصب کنید باید از قفل برقی به منظور افزایش امنیت درب ساختمان خود کمک بگیرید. جک فراز ۳L نیز مانند سایر جک‌های سیماران از قطعات داخلی با کیفیتی در محصولات خود کمک استفاده کرده که نتیجه آن طول عمر بالای محصول شده است.

این جک با بهره گیری از ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت AC  توان بالاتری را نسبت به جکهای ۲۴ ولت دارد اما در زمان قطعی برق امکان استفاده از باتری شارژی وجود ندارد و باید با کلید خلاص کن آن را باز و بسته کنید.

سیستم الکتروموتور این سری از بازوهای جدید فراز سبب شده است تا ماردون روانتر حرکت کرده و در نتیجه حرکت کم صدایی داشته باشد.

 

مدار Q70 سیماران
مدار Q70 سیماران

 

مدارفرمان Q70

مدار داخل باکس قرار دارد که از یک کلید برای باز کردن درب استفاده میشود .

مدار Q70 سیماران دارای قابلیت های فراوانی است.

برای مثال تایمر جهت بسته شدن اتوماتیک و همچنین نصب یک مدل قفل برقی برای اطمینان از باز نشدن درب در صورت فشار از بیرون و ست شدن ریموت سیماران به تعداد مورد نیاز و یا اتصال به انواع مدل رسیور سیم کارتی برای بازشو درب از مسیر طولانی  از جمله امکاناتی است که در این مدار فرمان انجام می پذیرد.

 

فتوسل و فلاشر ضد رطوبت

فتوسل موجود در پکیج جک فراز ۳L توسط خود شرکت سیماران طراحی شده که امتیاز بسیار خوب برای این جک به حساب می آید. این فتوسل علاوه بر کیفیت بسیار خوب از یک طراحی ساده و معمولی عبور کرده و از زیبایی بیشتری بهره می برد.

همچنین فلاشر انحصاری سیماران نیز با بهره گیری از لامپ های SMD زیبایی دو چندانی به ورودی درب منزل شما زیبایی می‌بخشد. این فلاشر با کیفیت ساخت بالا در برابر شرایط جویی متفاوت بسیار مقاوم است.

 

موتور 280 وات

الکتروموتوری که دراین جک پارکینگ فراز ال 3 قرار دارد بسیار بی صدا کار می کند و زمانی که درب در حال  بسته شدن است به درب ضربه ای وارد نمی کند.

ولتاژ ورودی موتور فراز 230 ولت با ~ 50 هرتز می باشد همچنین این موتور امکان باز شو هر درب تا عرض و وزن متوسط را دارد و تا 150 درجه سانتی گراد دما را تحمل می کند.

این موتور با قدرت بسزایی که دارد به صورت قفل شونده و مستحکم در برابر فشار معکوس و بدون نیاز داشتن به قفل برقی بازوی تلسکوپی را حرکت میدهد. اما در هر حال قفل برقی برای امنیت ملک و درب پارکینگ همواره به مصرف کنندگان توصیه می شود زیرا که با صرف هزینه ای کوچک اتفاقات ناشی از ضربه و سرقت و ورود افراد ناشناس از ساختمان را به شکل بسیاری کاهش می دهد.

کورس و زاویه چرخش بازو

کورس حرکتی یا شفت به میله ای می گویند که در بازوی جک درب برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

طول شفت هر جک نشان دهنده مقدار حرکت آن است. برای مثال جک برقی فراز مدل L3 به دلیل طول کم شفت آن برای درب هایی با عرض بسیار زیاد مناسب نمی باشد.

اما این مشکل را میتوان با استفاده از جک هایی با شفت بلند، درب‌هایی که به سمت بیرون هستند را باز و بسته کرد. با توجه به ورژن جدید جک های در پارکینگی سیماران فراز می توان این را در نظر گرفت که حرکت شفت 3L بی صدا می باشد.

جنس این شفت در اصل یک لوله استیلی بوده که با موتور 220 ولتی و یک خازن 8 میکروفاراد حرکت میکند. حتما این نکته را نیز در نظر داشته باشید  که در هنگام نصب به صورت اصولی و استاندارد (موتورها به سمت بالا در حالت تراز با سطح زمین) نصب شود تا عمر کارکرد آن نیز به شکل قابل توجهی بالا ببرد. زاویه چرخش آن نیز می توان حداکثر به 10 درجه برسد که با توجه به این قابلیت برای حالت بیرون باز شو هم مناسب است.

 

جک سیماران مدل فراز 3L
جک سیماران مدل فراز 3L

 

بسته بندی پکیج دربازکن اتوماتیک فراز 3L

  • دو عدد بازو با شکل ظاهری زیبا و الهام گرفته از جک ایتالیایی  پروتکو لیدر4
  • مدارفرمان بسیار قوی فراز در باکس پلاستیکی
  • دو عدد ریموت کنترل جک سیماران برای ارسال دستور باز و یا بسته شدن
  • دو عدد چشمی فتوسل برای ایمنی و محافظت از اجسام عبوری از درب
  • چراغ اخطار یا چشمک زن برای اطلاع از باز شدن درب
  • خازن و سایر متعلقات برای نصب بازو ها بر روی درب
  • هولگرام و بارکد و تاریخ تولید بدون عیب و نقص
  • کارت گارانتی محصول که شامل ریموت ها، کابل های اتصال نمی شود

 

جمع بندی و گارانتی جک سیماران

جک درب پارکینگی فراز 3L با خصوصیات ظاهری مانند جک پروتکو ایتالیا و با کیفیتی بالا تولید از لحاظ عملکرد یک گزینه عالی در بین مدل های جک های ایرانی به شمار می رود.

همچنین همه ی محصولات شرکت سیماران دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که حتی  شامل تعمیر در محل نصب جک مشتریان می شود. در ضمن برای نصب این سیستم حتما از تکنسین های با تجربه  کمک بگیرید تا بعد از راه اندازی این محصول مشکلی به وجود نیاید.

جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول یا دیگر محصولات شرکت سیماران با بخش فروش سایت چشم سوم پیام بگزارید و یا با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.