ساعت کاری 9الی 18 تماس : 0213333757109123476090

logo550

راهبند پارکینگ

راهبند به دو ساختار متفاوت تقسیم میشوند که کنترل تردد را راحت تر میکنند

راهبند اتوماتیک پارکینگ

راهبند ها در انواع مختلفی تولید میشوند و تمامی راهبند های اتوماتیک به دو صورت افقی, عمودی و نوع موتور, سیستم تقسیم میشوند.

راهبند اتوماتیک پارکینگ کنترل تردد را به عهده میگیرد و این موضوع انرژی بیشتری را  در انسان ها ذخیره میکند.

امروزه با گسترش تکنولوژی با پیاده سازی پارکینگ هوشمند,میتوانیم خدمات و لذت بیشتری را از راهبند اتوماتیک به دست آوریم

راهبند

بررسی راهبند پارکینگ

ویدیو ارسالی از مشتریانی که راهبند پارکینگ کانه را تهیه کرده اند و از کیفیت راضی بوده اند. و از این بابت بسیار خرسندیم

راهبند اتوماتیک پارکینگ و راهبند کانه

شرکت چشم سوم بیش از ۱۵ سال در صنعت راهبند اتوماتیک پارکینگ فعالیت میکند.

همواره برای ارائه محصولات با کیفیت و خدمات بهتر پس از فروش میکوشیم.

برای دریافت مشاوره راهبند میتوانید با متخصصین ما در تماس باشید

پشتیبانی پس از فروس

طراحی و مهندسی

ضمانت و گارانتی

مهندسین حرفه ای

راهبند اتوماتیک پارکینگ

محل استفاده از راهبند اتوماتیک

محل استفاده از راهبند اتوماتیک پارکینگی​

راهبند اتوماتیک اکثرا برای پارکینگ های اداره یا مراکز خرید و هر مرکز دیگه ای که تردد بالایی از ماشین را دارا است.  این راهبند ها با اسم راهبند پارکینگی شناخته میشوند. اما مدل های دیگری از راهبند وجود دارد که برای کار هایی انجام میشود که پارکینگ ماشین در آنجا دخیل نیست.

تفاوت کاربرد راهبند پارکینگ با راهبند نظامی

راهبند ستونی یا بولادر و راهبند بلوکی یا دفنی  دو نوع راهبند ساخته شده با فلز فولاد و یا فلزی با آیاژ خاص میباشند که برای برخورد با سرعت و قدرت بالای اجسام ساخته شده اند.ا راهبند ستونی در زیر زمین مهار میشود و زمانی که نیاز باشد از داخل زمین به بیرون حرکت میکند و فقط برای نگهداری یک قطار پر سرعت نیاز به دو عدد از این راه بند است.

در ادامه بیشتر به مبحث راهبند بولارد خواهیم پرداخت

راهبند ستونی

انواع راهبند اتوماتیک

راهبند اتوماتیک در ۶ نوع اهرمی مکانیکی, اهرمی هیدرولیکی, ستونی , دفنی , زنجیری و پارکینگ بند ساخته میشود

تفاوت راهبند های هیدرولیکی با راهبند الکترو مکانیکی در چیست ؟

راهبند های هیدرولیک نسبت به راهبند های الکترومکانیک برای مسیر های شلوغ و پرتردد مناسب تر می باشند زیرا که استهلاک مکانیکی راهبند های هیدرولیک کمتر می باشد .

راهبند های هیدرولیک و الکترو مکانیک با سرعت های حرکتی متفاوتی که ما بین 8.0 ثانیه تا 6 ثانیه می باشد و همچنین بر حسب میله هایی متنوع که از 2.3 متر تا 8.3 متر متفاوت می باشد تولید می شوند . برای انتخاب نوع مناسب راهبند باید به مواردی همچون میزان عبور و مرور ، عرض گذرگاه ، و نیاز داشتن یا نداشتن به باتری پشتیبان توجه شود و بر حسب موارد گفته شده راهبند مورد نیاز انتخاب گردد .

خصوصیات راهبند هیدرولیک :

این نوع از راهبند ها دارای سیستم محرک الکترو هیدرولیک می باشند . سیستم راهبند های هیدرولیکی دارای موتور الکتریکی ، پمپ روغن ، محفظه ی روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد .

خصوصیات راهبند الکترومکانیک :

این نوع از راهبند ها دارای یک موتور الکتریکی می باشند . در این راهبند ها ولتاژ تغذیه موتور 220 ولت متناوب و یا 24 ولت مستقیم می باشد . موتور 220 ولت در میله های سنگین تر و برای تولید نیروی بیشتر به کار برده می شوند ولی موتور 24 ولت برای مسیر های پر تردد به کار برده می شوند و می توان در هنگام قطع برق از باتری در آن ها استفاده کرد .

راهبند ستونی یا بولارد

این نوع راهبند نام دیگری نیز به نام ” بولارد ” دارد . راهبند ستونی به صورت استوانه ای داخل سطح زمین قرار می گیرد که به کمک سیستم محرک مکانیکی و یا هیدرولیک به سمت بالا و پایین حرکت می کند. اغلب از گرانترین نوع راهبند است .

در ادامه تفاوت راهبند ستونی نظامی و ساده را بخوانید

 

راهبند ستونی

راهبند اتوماتیک اهرمی

راهبند های الكترو مكانیكی کانه گیتس ، ایده آل برای مصارف مسكونی ، تجاری و کارخانه برای کنترل تردد خیابان به پارکینگ ها و مناطق ترانزیت و راه آهن ، قابل اجرا برای هر نوع موقعیت با نیاز های متفاوت ، طراحی برجسته ، مناسب با ساختار معماری مدرن، این دستگاه در چهار مدل مدل گارد 600 با بازو آلومینیوم قابل تنظیم از 3 تا 6 متر، مدل حصار (فنس) با بازو آلومینیوم 4.5 متر و ۶ متر

 

راهبند اتوماتیک حصار (فنسی)

راهبند حصاری که در ویدیو مشاهده میکنید کنترل تردد شما را در دست میگیرد این راهبند با بازوی متحرک ۱ تا ۶ متر را قادر به جا به جایی است توان جابه جایی اهرم در 1 ثانیه تا 6 ثانیه است .

در ادامه بسیار کامل تر برای شما راجب این نوع محصول توضیح داده ایم