ساعت کاری 9الی 18 تماس : 0213333757109123476090

logo550

درب ریلی پارکینگ اتوماتیک

درب ریلی پارکینگ اتوماتیک و یا درب کشویی اتوماتیک که بیشتر مناسب برای پارکینگ هایی است که دارای فضای کم در عمق و بالای محیط پارکینگ یا محوطه می باشد. و در قسمت سمت چپ یا راست فضای مورد قبولی باشد. این درب ها به صورت کششی با استفاده از چرخ دنده که توسط موتور مخصوص درب ریلی میباشد باز و بسته میشود.

درب ریلی از امنیت بالایی برخوردار است و موتور های متفاوتی وجود دارد که وزن های متفاوت و متراژ متفاوتی را پشتیبانی میکند.

استفاده از درب ریلی اتوماتیک

برای استفاده از درب ریلی محدودیتی وجود ندارد و در همه مکان ها می توان از آن ها استفاده کرد.درب ریلی نسبت به درب لولایی فضای کمتری اشغال می کند . به کنترل پنل خارجی نیاز ندارد و به دلیلی وجود سیستم مدیریت چشمی در درب ریلی در هنگام باز و بسته شدن ایمنی به طور کامل تامین می شود.سرعت نصب و راه اندازی درب ریلی بالاست و به راحتی انجام می شود.درب های ریلی استحکام بالایی دارد وپوشش رنگ آن ها ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی است.

درب های ریلی همان گونه که از نام آن ها مشخص است به صورت اتوماتیک و بدون نیروی انسانی باز و بسته می شوند.درب ریلی چند مکانیزم مختلف دارند.

درب ریلی پارکینگ دو لنگه:

این درب های ریلی برای ساختمان هایی که دارای حیاط هستند و برای باز و بسته شدن فضای بیشتری دارند مناسب است و برای رفت و آمد فضای مناسبی ایجاد می کند.این نوع درب ریلی در ایران کاربرد زیادی دارد.

درب ریلی پارکینگ تک لنگه:

این دربهای ریلی دارای یک لنگه درب هستند که به سمت چپ یا راست باز می شود.و برای استفاده از این نوع درب ریلی نیاز به فضای مناسب در یک طرف درب است.درب ریلی با توجه به کاربرد با قدرت های مختلف تولید می شود.

 

انواع درب ریلی اتوماتیک پارکینگ

 

درب ریلی اتوماتیک در طرح های مختلفی وجود دارد و می توان با انتخاب طرح مناسب به نمای ساختمان زیبایی بخشید.امروزه از درب های ریلی به دلیل صدای کم آن ها در مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می شود.در انتخاب درب ریلی باید به وزن آن و میزان مقاومت آن در برابر باد توجه کرد و با توجه به شیب و شکل و اندازه درب پارکینگ ،درب ریلی مناسب انتخاب شود.یکی از مزایای این درب ها این است که محدودیت تردد ندارند و خلاص کننده دستی دارند و در زمان قطع برق به راحتی می توان با دست آن را باز و بسته کرد.

امروزه استفاده از درب ریلی و در کل درب اتوماتیک در حال افزایش است و اغلب افرادی که ساختمان تازه تاسیس می کنند و یا ویلا میسازند از درب ریلی به جای درب های قدیمی استفاده می کنند